Apr 2, 2012

|| Dia Buat Saya Terharu ||


sayang, sebelum saya menaip lebih lanjut, saya ikhlass sangat nak bagi lagu ni kat awk.. khas untuk awk AHMAD ASRUL NIZAM b. AHMAD GHANI <3

LAGU ni mmg ikhlas untuk awk sayang ;)

Tak tahu nak mula dari mana.. tapi saya tahu apa yang saya nak katakan.. sy betul2 terharu dengan kata2 awk semalam.. 1/4/2012 .. awk kata, awk sayang saya.. awk kata awk taknak kehilangan saya.. awk kataa, awk lemah tanpa saya.. awk kata, saya ni semangat awk.. awk kata, saya segalanya.. awk kata, awk terlalu menyayangi saya.. awk kata, saya ni takleh ditukar ganti dengan perempuan lain.. awk kata, awk akan lindungi saya.. awk kata, awk akan buat yang terbaik untuk saya.. awk kata, awk akan buat yang terbaik untuk hubungan kita.. awk kata, awk akan saya sampai dunia dan akhirat... <3

Lepas awk beri saya kata2 tu.. apa yang mampu saya ucapankan kat awk? saya tak mampu nak berkata apa2 awk.. saya just mengalirkan air mata terharu je dengan kata2 awk.. dalam hati saya teringin sangat nak kata, awkk sayaa akan sayang awk selamanyaa... tapi saya malu :) bukan ego syg... tapi malu..  tapi saya dapat rasakan yang awk tahu apa perasaan saya.. awk tahu yang saya sayangkan awk macam mana.. ye tak? eeehhehehe.... :D

dah 3thun, 4bulan,3 minggu hubungan kita kan? dalam tempoh yang singkat ni, banyak betol kita lalui.. pahit, suka dukaa.. semua ada.. semua tu buat kita lebih kenal antara kita kan? iloveyousayang.. sayang awk sentiasa.. akan sentiasa dihati..

saya banyak buat silap dengan awk.. saya keras kepala.. tak dengar kata awk.. kuat merajuk... mesti kadang2 awk bosan kan? hehe.. bukan apaa, saja je nak suh awk pujuk.. hoho ~ saya nak biarlah kenangan pahit tu akan jadi kenangan manis bagi kita.. sebab kalu buat ia jadikan kenangan pahit, mesti ia takkan puaskan hati kita je selalu.. mesti akan buat kita selali selisih paham.. mesti buat kita jadi dingin.. Kita janji ye, kita jaga elok3.. :)

saya takkan lupakan kata2 awk semalam.. kata2 awk betol menyentuh perasaan saya.. saya susah nak menangis dpn orang.. saya susah nak tunjuk ksedihan saya dpn orang,, tapi bila saya seorang diri, saya luahkan ksedihan saya... mungkin saya egoo nak mengalirkan air mata saya depan orang yang saya sayang.. depan orang yang saya cintai <3 tapi saya tahu awk mengerti apa yang saya rasa..

cuma kadang2 awk buat saya tertanye2, apa mahunya awk sebenarnya.. tujuan awk apa sebenarnya.. tapi tu semua kadang2 jee.. kita gaduh pon tak sampai satu hari kan? mesti akan baik semulaa.. sbb awk dan saya, takkan senang hati kalu gaduh lama2.. thanks sayang.. one step closer my dear <3

sayang awk sentiasa
<3


~ iloveyouforthousandmore ~

No comments:

Post a Comment